Klachten
Degelijk en doortastend
Klachten
Hoe ervaren en deskundig De Huppe ook is, het leveren van passende zorg voor elke deelnemer is en blijft maatwerk. Ben je niet tevreden of het ergens mee oneens? Wil je daar werk van maken? Dan kun je een klacht indienen via info@dehuppe.nl of direct contact opnemen met de vertrouwenspersonen van De Huppe.
Ontvang je zorg via Zorgcoöperatie Klaver4you, kijk dan op de website van Klaver4you hoe je een klacht kunt indienen.
Vertrouwenspersonen
De Huppe is degelijk en doortastend. Dat betekent dat iedereen zich prettig, veilig en vertrouwt moet voelen op de boerderij. Loop je als deelnemer, ouder of verzorger ergens tegenaan waar je moeilijk met iemand over kan praten? Kun je hiervoor niet bij een begeleider terecht? Heb je een klacht of vind je het fijn om eens met een ‘buitenstaander’ te praten? Daarvoor kun je altijd terecht bij de twee onafhankelijke vertrouwenspersonen: Herma en Henk.
“Wij zijn getrouwd en hebben vier kinderen. We wonen vlakbij de zorgboerderij. Al jaren komen we bij De Huppe voor kaas en melk. Zo kennen we ook de zorgboerderij én de zorgboer(in). We vinden het belangrijk dat jij het goed hebt op de zorgboerderij en met de mensen die er werken. Als dat niet zo is, kun je altijd met ons praten. Want we zijn er speciaal voor jou. Je kunt overal met ons over praten en we helpen je met je klacht.”
Herma Broekhoff (06- 51344290 / herma@broekhoff.org)
Henk Noever (06—11591156 / henk.noever@ziggo.nl).